Reklamácia a vrátenie

Niečo sa pokazilo? Chcete vrátiť objednávku alebo reklamovať poškodený alebo chybný tovar? Reklamácia a vrátenie  tovar máte u nás ZADARMO.

Ako postupovať pri reklamácii a vrátení tovaru? 

Pre reklamáciu alebo vrátenie tovaru nám zavolajte na číslo 739 349 829, zašlite e-mail na info@espeon.cz alebo vyplňte on-line formulár. Reklamáciu a vrátenie vyriešime obratom. 

Koľko dní mám na reklamáciu a vrátenie tovaru? 

Tovar môžete reklamovať do 24 mesiacov od od prevzatia alebo vrátiť do 14 dní od obdržania Vašej objednávky. 

Budem platiť za reklamáciu a vrátenie tovaru? 

Reklamácia a vrátenie tovaru je ZADARMO. 

Môžem reklamovať a vracať už otvorené balenie? 

Reklamácii a vráteniu podliehajú iba nerozbalené krabičky s jednorazovými rukavicami. 

Ako zabaliť reklamovaný a vrátený tovar a kam ho poslať? 

Zboží zabaľte do jednej krabice. Škatuľu s tovarom riadne zalepte. Balík nemusíte nijako označovať ani do neho vkladať dokumenty. Ďalší postup sa líši podľa pôvodne zvolenej dopravy. U dopravcu GLS vyčkajte na vyzdvihnutie kuriérom, ktorý Vás bude kontaktovať. V Zásielkovni balík odovzdajte osobne na akejkoľvek pobočke so službou Reklamačný asistent,  obsluhe nahláste  kód: 91720551. Zoznam pobočiek vo Vašom blízkom okolí nájdete tu.

Ako dostanem peniaze späť? 

Peniaze za reklamovaný alebo vrátený tovar Vám vrátime spôsobom, ktorý ste si zvolili pre pôvodnú platbu za tovar do 14 dní od prvého dňa reklamácie alebo vrátenia. 

 

Viac informácií k reklamáciám a vrátenie tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.